kolmapäev, 23. mai 2007

Tegus nädal;)

Haigusest olen toibunud, tegelikult ei olnudki aega haige olla.. tegelesin kõige muuga:)
Näiteks käisin Karepal mere ääres tibuga... idee oli küll selline, et tibu tuleb ka mere ääres autost välja, aga kuna uni oli magusam, siis ka seekord ei mäleta Brith mere ääres käimisest mitte midagi. Aga ilm oli imeilus ja soe ning sain ka ilusaid pilte, nt see:











Siis käisid veel ema ja vend soolaleival ning tõid muuhulgas ka rabarbereid.. nendest sain mitu kooki kohe... kõige ahvatlevama pilt on siin:

P.S- tegelikult pidi kook pealt ka läikima ja kuldpruun olema, aga ma unustasin jälle munavalgega pealt määrida;)








Ja veel küpses mu peas juba mitu nädalat plaan teha tütrele suveks õhuke ja pehme vestike.. Peale päevakest mõtlemist ja pusimist sai valmis aga hoopis suvine särgike... Kuna ma kudumisega eriti tegelenud pole, üritasin peale kududa lihtsa ananassi mustri. Alguses oli plaan teha palmik ette, aga kuna palmikuvardaid polnud veel võtta ja kuidagi tahtsin asja huvitavamaks teha, siis tegingi mustri... aga nojah.. algajana, nagu ma olen, ei tulnud selle peale, et nii kireva lõnga puhul ei jää ju muster paistma.. järgmine kord olen targem;D
Pilt aga siin:











Omaniku seljas oli asjast muidugi VÕIMATU pilti teha, aga siiski:D

ja

Kommentaare ei ole: