neljapäev, 14. juuni 2007

Üle pika aja...

võtsin ennast kokku ja kirjutan;) Käsitööga on tegelikult kõik ikka hästi.. mõtteid on tohutult, pooleli on veel rohkem asju, kui enne.. sest millegipärast TÄPSELT enne ühe asja lõppu tuleb mingi hoooooopis tähtsam idee, mida tuleks samuti alustada ja nii need ülejäänud asjad venivadki.. k.a uued projektid;) kui telefon laetud saab, siis üritan pildid ka poolikutest töödest teha ning üles riputada.

Aga veel: käisin eile (nagu tegelikult iga päev) isetegijate blogisid kummitamas ning leidsin FANTASTILISELT ilusa peavõru.. ja veel parem.. ma saan endale ka sellise!!! ma ei jõua pakki ära oodata.. asi nimelt selles, et mul on juba mitu kuud peas olnud selline kujutelm sellisest peavõrust ja kuna ma ise veel ehete tegemisega ei tegele (ega vist ei oleks hetkel võimalik ka... Brith lihtsalt ei laseks;)) siis mõtteks see jäigi... kuni eilseni.. HAAA... ma leidsin TÄPSELT selle, mida ma olin otsinud niiii kaua, SIIT ja mul vedas kohe nii palju, et kirsti1 oli nõus mulle ka SELLE tegema. Huhh.. nüüd hakkan pakki ootama;)

Ja veel: AITÄH KIRSTI1


Kommentaare ei ole: